Çalık YEDAŞ'ın müşterisi 'kaliteli hizmeti sevdi'

Çalık YEDAŞ'ın müşterisi 'kaliteli hizmeti sevdi'
Yaklaşık 1,5 yıl önce özelleştirmeyle 5 ilin dağıtım işini üstlenen Çalık YEDAŞ, 2011 yılı çalışmalarında müşteri memnuniyetini 'anketle sorgulattı'.

Elektrik aboneleri "güler yüzlü hizmet, hızlı çözüm ve yenilikçi çalışmalara' tam not verdi. Şirketin bağlı olduğu Çalık Holding'e ise 'köklü kuruluş olarak' güveniyor.


Samsun, Ordu, Amasya, Çorum ve Sinop illerinin elektrik dağıtım işini özelleştirme kapsamında 29 Aralık 2010 tarihinde devir alan Çalık Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. 2011 Yılı Müşteri Memnuniyeti ve Toplumsal Fayda Araştırma Anketleri'ni değerlendirdi. Müşterilerinin değerlendirmesi sonucu çıkan sonuçlar, bu kez de Çalık YEDAŞ çalışanlarını 'memnun etti'.
Devir işleminin ardından çalışmalarına hız veren, müşteri ve çalışan memnuniyetini ön plana çıkaran Çalık YEDAŞ, hedefini de Avrupa Mükemmellik Ödülü'ne çevirdi. Yatırımlara geçtiğimiz yıldan başlayarak hız veren ve 186 ve 444 55 23 numaralarıyla ulaşılabilen çağrı merkeziyle müşterilerinin tüm sorunlarına en kısa sürede çözüm bulan Çalık YEDAŞ, 'sosyal projeleri, hayatın her alanında yer alan girişimleri ile de ön plana çıktı. Elektrik dağıtımında kaliteli, kesintisiz enerji çabasının yanı sıra, her zaman kamuoyuyla paydaş olan Çalık YEDAŞ, 'özelleştirmeye bakış açısında' kısa sürede farkındalık oluşmasını sağladı.

Bir yıl gibi kısa sürede 'farklı hizmeti' ödüllendi

2011 yılında, Türkiye'nin dev şirketlerinin yer aldığı Kalite Dergisi'nde de başarılı ve farklı çalışmalarına yer verilen şirket, yaygın basında da örnek çalışmalarıyla defalarca haber konusu oldu. Anadolu Basın Birliği 2011 yılı başarılı yönetici ödülü de Çalık YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu'nun oldu. Ordu'da bir dergi tarafından yapılan 'Yılın Enleri' yarışmasında da 'En Başarılı Kurumsal Şirket' ödülüne layık görüldü.

Çalık YEDAŞ denildiğinde ilk akla gelen 'güler yüz'

Çalık YEDAŞ sorumluluk alanı içersindeki Samsun, Amasya, Çorum, Ordu ve Sinop illerinde yapmış olduğu Müşteri Memnuniyeti ve Toplumsal Fayda Araştırma Anketlerini tüm illerinden gelen koordinatör ve müdürleriyle bir araya gelerek masaya yatırdı. Anket sonucunda müşteri memnuniyeti ve toplumsal fayda alanında Çalık YEDAŞ'tan memnuniyetler ele alındı. Çıkan sonuçlar şirket yetkililerini oldukça sevindirdi. Ankette Çalık YEDAŞ'ı 'nasıl ifade edersiniz sorusuna' "Güler yüzlü çalışanları var" diyenler bir hayli çoğunlukta çıktı. Yenilikçi, güvenilir, müşteri memnuniyetine önem veriyor, köklü kuruluş, Türkiye için çalışan bir şirket gibi olumlu sonuçların çıktığı ankette, Çalık YEDAŞ'la elektrik kesintilerinin en az inmesi ve sorunlara hızlı çözüm bulunması da öne çıkan 'memnuniyet alanları' olarak görüldü.




HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
10 Yorum