ÇAYKUR cepte

ÇAYKUR cepte
ÇAYKUR Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, çay konusunda sorunu olan herkesin başvurabileceği şikayet ve kapsamlı bilgilendirme servisinin en yakın zamanda hayata geçeceğini söyledi.

Sütlüoğlu, yaptığı açıklamada, ÇAYKUR'un daha işlevsel hale gelmesi ve üreticilerle irtibatının artırılması için bazı projeler üzerinde çalıştıklarını belirtti.
Bu projelerden birinin, yaş çay hasat ve alım süresinin kısaltılması olduğunu dile getiren Sütlüoğlu, ''Üreticilerimize tanınan kotayı, çay hasadının yoğun olduğu ve kontenjan uygulanan dönemlerde ortalama bir aylık süre içerisinde alabiliyoruz. Bu durumdan üretici memnun olmayabiliyor. Bunun yerine fabrika bazında yapılacak programla bir bölgedeki üreticiden yaş çayını ortalama bir haftalık sürede almayı planlıyoruz'' dedi.
SMS SİSTEMİ
Genel Müdür Sütlüoğlu, bir başka projelerinin de tüm müstahsiller ile direkt temas kurabilecekleri SMS sistemi oluşturmak olduğunu bildirerek, ''ÇAYKUR'a kayıtlı 200 binin üzerinde müstahsil var. Kurumla ilgili bilgileri müstahsillerimizin cep telefonlarına SMS ile göndermeye başladık. İletmek istediğimiz mesajı direkt ulaştırmış oluyoruz. Haberleşmeyi medya veya ilan yoluyla sağlamak yerine direkt olarak sağlıyoruz'' dedi.
Sütlüoğlu, şu ana kadar 190 binin üzerinde müstahsilin cep telefonu numaralarını temin ettiklerini, kalan 15 bin civarındaki müstahsilin de cep telefonu numaralarının temin edilmesine çalışıldığını ifade etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.