Elektronik imza hazırlığı
Bilgilendirme Eğitimi" vererek personellerinin elektronik imza konusundaki donanımını artırıyor
İçişleri Bakanlığı'nın vatandaş ile kurumlar arasındaki tüm resmi iş ve işlemlerin elektronik ortamda gerçekleştirilmesini sağlamak amacıyla başlattığı proje çerçevesinde gerçekleştirilen eğitim, İl Özel İdaresi Eğitim ve Kültür Merkezi Toplantı Salonu'nda idarenin Bilgi İşlem Müdürlüğü tarafından verildi.
AZ ZAMANDA ÇOK İŞ
Yürütülen hizmetlerin çok daha hızlı ve verimli yapılabilmesi için verilen "Elektronik İmza Bilgilendirme Eğitimi"nde; projenin tam olarak hayata geçmesi ile birlikte vatandaşların taleplerine çok daha kısa sürede yanıt alabileceği; yürütülen hizmetlerin daha kaliteli ve vatandaş odaklı hale geleceği, yapılan tüm işlemlerin aşama aşama internet üzerinden takip edilebileceği ve böylece zaman, maliyet ve işgücünden tasarruf edilerek daha az zamanda daha nitelikli iş yapılabileceği anlatıldı.
TASARRUF VE VERİMLİLİK BERABERİNDE GELİYOR
2007 yılından itibaren sistemi pilot olarak kullanan Samsun İl Özel İdaresi'nin, bu konuda çok sayıda personeline eğitim vererek e-dönüşüm noktasında gerekli adaptasyonu sağladığını ifade eden İl Özel İdaresi Genel Sekreter Vekili Muzaffer Kayaoğlu, 2011 yılı başından itibaren Samsun İl Özel İdaresi'nin İçişleri Bakanlığı, merkez ve taşra teşkilatı ile kağıt kullanmadan yazışma yaptığını bunun da iş ve işlemlerde ciddi bir tasarruf ve verimliliği beraberinde getireceğini kaydetti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.