En çok şikayet kredi kartına

En çok şikayet kredi kartına
Yılın 6 aylık döneminde “hak ihlali”ne uğradıkları gerekçesiyle 6 bin 213 tüketicinin, Tüketiciler Derneği'ne (TÜDER) başvurarak şikayetçi olduğu bildirildi

Mağdur edildiklerini iddia eden tüketiciler, en çok bankacılık hizmetlerinden şikayetçi olurken, ilk sırayı da kredi kartı aidatının oluşturduğu kaydedildi. TÜDER'e 6 ayda, 6 bin 213 şikayetin gerçekleştiği, başvuranların 2 bin 618'inin bankacılık, bin 66'sının GSM sektörü, 602'sinin Türk Telekom, 229'u e-ticaret, 211'i beyaz eşya, 198'i kapıdan satış, 177'si bilgisayar ve yazıcı, 105'i ise tüketici hakem heyetlerinin hizmetlerinden yakındı. Diğer şikayetlerin ise tekstil, mobilya, otomobil, konut, gıda, elektronik ve konut gibi sektörlerin oluşturduğu kaydedildi.

GSM ŞİKAYETLERİ ARTTI
Bankacılık hizmetlerindeki şikayetlerde, ilk sırayı Bin 945 başvuru ile kredi kartı aidatları oluştururken, GSM sektörü şikayetlerinde ise 701 başvuru ile hizmetlerin kalitesizliği, 548 başvuru ile TT sabit ücretlerinden yakınıldı. Başvuru yönteminde ise telefonla yapılan 3111 şikayetin ilk sırada, 3018 ile internetin ikinci sırada, 63 şikayet ile derneğe gelerek yapılanların üçüncü sırada yer aldığı, 21 şikayetin ise posta ile gerçekleştirildiği belirtildi.