Hastane'den yeni hizmet
servis girişlerinde ve hasta odalarında yapılan düzenlemelerden sonra hastaların yemek, temizlik ve çamaşır hizmetleri gibi Otelcilik Hizmetleri kapsamındaki şikayetlerinde görüşlerini direkt olarak iletebilmeleri ve sorunlara hemen çözüm bulunması için Otelcilik Hizmetleri Yardım ve Danışma Hattı (8558) hizmete girdi.
Hizmet hakkında bilgi veren Hasta Bakım ve Otelcilik Hizmetleri Müdürü Ömer SEL, yeni kurdukları otelcilik hizmetleri biriminde bu hattı oluşturduklarını, hastaların 8558 nolu telefon hattını odalarında bulunan telefonlardan arayarak yemek, temizlik ve çamaşır hizmetleri gibi konulurdaki sorunlarını hemen iletebileceklerini; bu bölümdeki deneyimli personellerin yardımıyla da sorunları çözüldükten sonra hastalara hemen bilgi verildiğini ifade etti.
Amaçlarının hastalarına en iyi hizmeti sunmak olduğunu ifade eden SEL, bu hedefe ulaşmak için doğrudan bilgi almanın büyük bir önem arz ettiğini, hasta anketleriyle ve yapılan rutin kontrollerle eksiklikleri takip etseler de hasta ve yakınlarının kendilerine doğrudan ulaşabilmesinin önemini göz önüne alarak bu uygulamayı başlattıklarını ifade etti. Süheyla Büyükkal
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.