Kart sahipleri bankaların bu oyununa dikkat!

Kart sahipleri bankaların bu oyununa dikkat!
Bankalar ile tüketici arasındaki kart aidatı savaşı tam gaz devam ederken, bankaların bir oyunu daha deşifre edildi.



Bankalar artık müşterilerine kart aidatı alıyoruz demiyorlar ama... Bankalar en fazla şikayet aldıkları "kredi kartı aidatı"nı gizlemek için tüketicilerin bildiği ismini değiştirerek ekstrelere yansıtıyor. Kart borçları arasında kart aidatını göremeyen tüketici ekstreyi incelediğinde bankaların yeni oyununun farkına varıyor.

ARTIK KART AİDATI YOK AMA...

Kredi kartı sahiplerinin en çok şikayet ettikleri bankaların hizmetleri sonrası tüketicilerden talep ettiği "kredi kartı aidatı" söylemi artık yok oluyor. Kart sahipleri arasında sıkça konuşulan kart aidatından kurtulmak isteyen tüketiciler bankaların yolunu tutuyor ve kimi zaman bankalarla uzun süren pazarlıklara oturuyorlar. Bankalar bu pazarlıklardan kurtulmanın yolunu kart aidatına kamuflaj yaparak buldu fakat tüketicilerin gözünden kaçmadı. Kart sahipleri Şikayet Portalı Şikayetvar'a gönderdikleri şikayetlerle ekstrelerine yansıyan kart aidatının yeni adlarını şikayet ettiler. İşte banka mağdurlarının yaşadıkları;

AİDATIN YENİ İSMİ DÜZENLİ ÖDEME

"Mail adresime gelen ekstremde 'Düzenli Ödeme' adı altında tam 50 TL kesinti yapıldığını fark ettim. Bu kesintinin yıllık kart aidat ücretini gizlemek için bu şekilde isimlendirildiğini düşünüyorum. Okuduğunuz zaman kulağa hoş gelen sanki promosyon gibi ama bu " yıllık kart aidatının yeni adı olmuş. Bunu görür görmez müşteri hizmetlerini aradım. Gerekli tuşlamaları yaptıktan sonra bana mısın diyen yok. Ne açan var ne eden sanki müşteri hizmetlerinin değil duvarın telefonu açmasını bekliyoruz. Sormak için 15 dakika 30 saniye bekledim. Kredi kartım olduğu için pişmanım. Tarafımdan kesilen 50TL bir an önce hesabıma geri yatırılsın kaldı ki 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile hamilin hesabından kesinti yapılamaz."

BANKALARDAN YENİ KELİME OYUNU

"Hiç ihtiyacım olmadığı halde çalıştığım şirkete gelen bir banka görevlisinin ısrarı sebebi ile kredi kartı aldım. Şikayetleri incelediğim için kartı almadan önce ek ücret, kredi kartı aidatı ve hesap işletim ücreti gibi masrafların olup olmayacağını sordum. Kredi kartı aidatının olmadığını söylediler. Banka tarafından gönderilen üçüncü ekstrede kredi kartı hizmet bedelinin yansıtıldığını gördüm. Müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Banka görevlisi bu bedelin kredi kartı aidatı olmadığını kredi kartı hizmet bedeli olduğunu söyledi. Yani kelime değişikliği ile kredi kartı kullanıcılarını bu şekilde kandırıyorlar."

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.