Mitsubishi Electric, Türkiye'de atağa geçti

Mitsubishi Electric, Türkiye'de atağa geçti
Mitsubishi Electric, Türkiye'nin genç nüfusuna ve hızlı büyüme potansiyeline inanıyor. Şirket öncelikli pazar olarak gördüğü Türkiye'de hızla büyüyor.

Dünya genelinde 120 binden fazla çalışanı ile 42 ülkede faaliyet gösteren, 37 milyar doların üzerinde konsolide net satışa sahip dünya devi Mitsubishi Electric, öncelikli pazar olarak gördüğü Türkiye'de hızla büyüyor. 2012 yılı sonunda Türkiye operasyonunu kuran Mitsubishi Electric, Marmaray projesinde ve Türksat 4A uydusunda kullanılan teknolojisiyle dikkat çekiyor. Genç bir nüfusa sahip Türkiye'de endüstrinin hızla büyüyeceğine ve bu noktada fabrika otomasyonuna ve enerji verimli teknolojilere olan ihtiyacın artacağına inanan Mitsubishi Electric, bu zorlu göreve adres olarak kendi teknolojisini gösteriyor.

270 milyon TL ciro hedefliyor


Mitsubishi Electric; bugüne kadar dünyanın en büyük ve en uzun LED ekranına, dünyanın ilk spiral yürüyen merdivenine, dünyanın en hızlı asansörlerine, dünyanın ilk ticari uçuş sırasında internet hizmeti sağlayan anten teknolojisine ve çok daha fazlasına imza attı. Şimdi ise tüm dünyada kullanılan ve yüksek kaliteye sahip ürünleri ve teknolojisi ile Türkiye ekonomisine katkı sağlamak için çalışıyor. Fabrika otomasyon sistemleri, klima ve iklimlendirmenin satış ve satış sonrası hizmetlerini veren Mitsubishi Electric Türkiye; ayrıca iletişim uyduları, asansör, güç kaynakları ve ulaştırma bağlantılı altyapı işlerine de destek veriyor. Kurulduğu günden bu yana hızlı bir büyüme gösteren Mitsubishi Electric Türkiye, 2015 mali yılında 12 milyar Yen, yani yaklaşık 270 milyon Türk Lirası ciro hedefliyor.

Türkiye büyüdükçe sağladığı istihdam da artacak


2012 yılı sonunda Türkiye operasyonunu kurduktan kısa bir süre sonra fabrika otomasyonu alanındaki distribütörü Genel Teknik Sistemler (GTS) ile birleşen ve 2014'te 10 yılı aşkın süredir Türkiye'de klima distribütörü olan KlimaPlus'ı satın alan Mitsubishi Electric Türkiye'nin Başkanı Masahiro Fujisawa, “Geçtiğimiz yıl faaliyetlerimizi büyük ölçüde genişleterek güçlü bir büyüme sağladık. Türkiye'deki faaliyetlerimizi genişlettikçe ve markamızın varlığına güç kattıkça sağladığımız istihdamın da artacağına inanıyoruz.” diye konuştu.

Çevre bilinci artmış toplum hedefi


Tüm bu üstün teknolojileri geliştirirken çevreye duyarlı bir yaklaşım içinde olduklarını vurgulayan Masahiro Fujisawa, “2007'de Mitsubishi Electric'in aynı zamanda 100. yıldönümü olan 2021 yılına denk gelen uzun dönemli çevresel yönetim vizyonumuz “Çevre Vizyonu 2021”i oluşturduk. Bu vizyon çerçevesinde; çevresel duyarlılığı teşvik etmek, düşük karbon salımı ve geri dönüşüm konularındaki bilinci artmış bir toplum yaratmak en temel hedeflerimiz arasında yer alıyor.” şeklinde konuştu.

“Türkiye'ye değer katmak için çalışıyoruz”


Mitsubishi Electric'in felsefesinin teknoloji ile toplumu zenginleştirmek olduğunu ifade eden Fujisawa, “Türkiye'de de yine bu felsefeyi takip edeceğiz. Mitsubishi Electric olarak Türkiye'de olmak, bizim için çok büyük bir fırsat ve bizi heyecanlandırıyor. Türkiye'ye değer katmak için çalışıyoruz.” diyerek sözlerini tamamladı. MİLLİYET

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.