Öğretmen Adaylarından İngilizce Öğretiminin Yaratıcı İpuçları

Öğretmen Adaylarından İngilizce Öğretiminin Yaratıcı İpuçları
İngilizcenin işlevsel öğretimi için, Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü İngilizce Anabilim Dalı öğrencileri yaratıcı çalışmalar yaptılar.

OMÜ Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü İngilizce Öğretmenliği ikinci öğretim üçüncü sınıf öğretmen adayları, Doç. Dr. Nalan Kızıltan'ın akademik desteğiyle, İngilizce öğrenen Türklerin sesletim sorunlarına, Eğitim Fakültesi Konferans Salonu'nda düzenledikleri kısa İngilizce oyunlarla çözüm önerileri sundular.
Öğretmen adayları ayrıca Eğitim Fakültesi A Blok'ta akademik boyuttaki yaratıcılıklarını “Eğlenerek İngilizce Öğrenelim” adlı sergiyle paylaştılar.
Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cevdet Yılmaz'ın açılışını yaptığı sergiye Samsun'un merkezinde bulunan devlet ve özel okullardan gelen İngilizce öğretmenlerinin yanı sıra, OMÜ Vakfı Özel İlköğretim Okulu öğrencileri ve öğretmenleri de büyük ilgi gösterdi.
“İngilizce öğretiminde derste kullanılacak araç-gereçler de büyük önem taşımaktadır”
Konuyla ilgili açıklama yapan Doç. Dr. Nalan Kızıltan, “Yabancı Dil kullanımında karşılıklı anlaşılabilirlik önem taşımaktadır. Yabancı dilde yer alan, ancak anadil kullanımında olmayan kimi konuşma seslerinin sesletimi de, o yabancı dili öğrenenleri zor durumda bırakmaktadır. Bu nedenle öğrencilerimiz kısa İngilizce oyunlarla, İngilizce öğrenen Türklerin sesletim sorunlarına çözüm önerileri sundular. Çocuklara İngilizcenin iletişime yönelik işlevsel öğretim boyutunda derste kullanılacak araç-gereçler de büyük önem taşımaktadır. Bu bağlamda öğrencilerimiz bir de sergi açtılar” diye konuştu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.