Otomobil hastanesi

Otomobil hastanesi
Türkiye'de 13 noktada hizmet veren ve hızlı bir büyüme süreci yakalayan ACL Servis, gelişen teknoloji ile servis hizmetlerinde farklı bir konsept yakalayarak Samsunlulara hizmet veriyor

Hızlı servis ağı ile bu yapı doğrultusunda oluşturulan ACL Servis, gelişen teknoloji ve hizmetlerde değişen maliyetler, kullanılan yedek parçalarda kalite, fiyat ilişkisini gözönünde tutan ve tüm bu beklentilerin ürünü olarak gelişmiş bir servis ağı olarak ön plana çıkıyor. Personelin çoğu eğitimli ve deneyimli insanlardan oluşuyor. Otomobillerin insanlar için ne kadar önemli ve vazgeçilmez olduğunun farkında olan firma; müşteri memnuniyetini ön planda tutarak personelin kendini geliştirebilmesi için hiçbir fedakarlıktan kaçınmayarak kurslara ve seminerlere gönderiyor.

KALİTELİ VE HIZLI SERVİS
Genelde araç servislerinin büyük bölümünde yaşanan sıkıntılardan biri de sadece bir markaya bağlı olarak hizmet vermeleri. Gelişen ve değişen dünya konjonktürüne bakıldığında artık insanlar hizmeti istenilen yerden değil istedikleri yerden almak istiyorlar. Böyle bir piyasa ortamında müşterilerine bu hizmeti sunabilen ender firmalardan olan ACL Servis, çalışma prensibi olarak 'Kendi beklentilerini ilk planda tutmayarak müşterinin beklentilerine göre hareket etmek' ilkesinden yola çıkıyor. ACL Servis Müdürü ve Makine Mühendisi Ebru Işıtan, "Servis olarak teknolojinin ilerlemesine paralel olarak arabaların kimlik bilgileri, parça bilgileri gibi konularda ekipman olarak hizmet veriyoruz. Bu işlemleri yerine getirirken uygun fiyat, yüksek kalite ve hızlılık bizim vazgeçilmez önceliklerimizdir. Bizim parça, servis, işçilik fiyatlarımız diğer servislerden daha düşük. Kısacası insanların bir araç servisinden bekledikleri tüm hizmetleri kaliteden ödün vermeden, hızlı ve ekonomik şekilde giderebilecekleri servis olma özelliğini barındırmaya çalışıyoruz."

'HİZMETTE SINIR TANIMIYORUZ'

Kendileri için müşteri memnuniyetinin birinci sırada geldiğini ve insanları müşteri değil konuk olarak gördüklerinin altını çizen Işıtan; " İnsanlar araçlarını ACL'ye getirmelerinden itibaren onlar artık bizim müşterimiz değil konuklarımızdır. Bu süre ömür boyu devam edecek bir sürecin başlangıcını teşkil eder. Kendi içimizde oluşturduğumuz geri arama yöntemiyle müşterilerimizin memnun olup olmadığını belirliyoruz. Ayrıca bağlı bulunduğumuz merkez, bizim bilgisayar ağımıza bağlı olduğu için onlar da müşterilerimizi arayıp bilgi alabiliyor. Yolda kalan müşterilerimize acil servis aracımızla hizmet veriyoruz. Karadeniz sınırları içerisinde kalmışsa biz müdahele ediyoruz. Başka bir bölgedey ise, o bölgenin ACL servisine havale ediyoruz. İnsanlara buradan birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum. Araçlarının daha uzun ömürlü seviyede olmalarını istiyorlarsa yağ ve su seviyelerini kontrol etsinler. Ayrıca yazlık ve kışlık bakımlarını yaptırsınlar."

'BU İŞTE ESAS OLAN KENDİNİ YETİŞTİRMEK'
Samsun Merkez Teknik Lise ve Endüstri Meslek Lisesi mezunu olan ve 10 yıldan bu yana motor teknisyeni olarak görev yapan Nizamettin Yılmaz, "Okullarda verilen dersler teorik olarak kalıyor. Asıl işi öğrenme aşaması lise 3. sınıfta başlıyor. İnsanın bu işi yapıp yapmayacağına karar verme aşaması da burada karşına çıkıyor. O zamana kadar teorik olarak okutulan dersler pratiğe döküldüğünde, tüm zorluklarıyla karşınıza çıkıyor. Birçok arkadaşımız bu iş yağlı, paslı, ağır diyerek başka işlerin peşine düşüyor. Aklı başına geldiğinde ise, iş işten geçmiş oluyor. Burada belirtmek istediğim; insanlar eğer bu işi severek yaparlarsa başarılı olabilirler. Kendini yetiştirebilirse açamayacağı kapı kalmaz."