Otomobilde 2010'un son kampanyaları
Yayınlanma:
Güncelleme:
2010'un son haftasına girerken, satış rakamlarını artırarak yıl sonu hedeflerini yakalamaya çalışan otomobil markalarının rekabeti kızıştı. 9 bin liralık indirim 60 aylık vade seçenekler arasında
Tüketici Güven Endeksi'nin yakaladığı artış yönlü trend, faizlerdeki düşüş ve pazarın yukarı yönlü seyri otomobil satışlarını da ateşledi.
Türkiye pazarında önemli oranda pay sahibi olan otomobil markalarının rekabeti iyice keskinleşirken, bu durumun sonuçları birbirinden cazip kampanyalara yansıdı. Türkiye'deki doymamış otomobil pazarını kendi lehine değerlendirmeyi hedefleyen firmalar, 'sıfır faiz', 'vade erteleme', '9 bin TL'yi bulan indirimler', '60 aya varan vade seçenekleri', gibi cazip fırsatlarla tüketiciyi karşılıyor.
ÜLKE GENELİ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.