Sektörde EURO 2024 hareketliliği

Sektörde EURO 2024 hareketliliği
Türkiye'nin de mücadele ettiği 2024 Avrupa Futbol Şampiyonası (EURO 2024), e-ticaret sektöründe hareketlilik yaratırken, özellikle büyük ekranlı televizyonlar ile futbol ürünlerine talep katlandı.

Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Hakan Çevikoğlu, konuya ilişkin AA muhabirine yaptığı değerlendirmede, A Milli Futbol Takımı'nın Almanya'nın ev sahipliği yaptığı EURO 2024'e katılmasıyla, yalnızca futbol camiasının değil, e-ticaret sitelerinin de hareketlendiğini söyledi. Satışlara göre, futbolseverlerin, alanının en önemli organizasyonu olan bu turnuvadaki maçları, yeni ve büyük ekranlı televizyonlardan izlemeyi tercih ettiklerini gördüklerini belirten Çevikoğlu, "Ayrıca son sistemli televizyonlar da tercih ediliyor. Özellikle 65-75-85 inç televizyonların satışında ciddi artış yaşanırken, OLED ve QLED TV'lere de yoğun bir ilgi mevcut. En çok tercih edilenler, fiyatı 20 bin ile 30 bin lira arasındaki televizyonlar oldu." dedi. Çevikoğlu,14 Temmuz'a kadar sürecek EURO 2024 nedeniyle televizyon ve ses sistemlerinin de büyük ilgi gördüğünü belirlediklerini bildirerek, sözlerini şöyle sürdürdü: "Avrupa Futbol Şampiyonası etkisiyle büyük ekranlı televizyon alışverişini e-ticaretten yapanların sayısı geçen yıla göre iki katına çıktı, projeksiyon kategorisinde ve ses sistemi satışlarında da artış görüldü. En çok alışverişi 28-45 yaş aralığındaki müşteriler gerçekleştirdi. e-Ticaret sektöründe aynı zamanda futbol ürünleri satışlarında da artış yaşanıyor. Futbol topu, krampon ve forma gibi ürünlerin satışları da yaklaşık iki katına çıktı."

Kaynak:AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.