Bafra TSO Genel Sekreter Yardımcısı Ayhan Avcı, yaptığı sonumda, pazarlamanın firmaların veya şirketlerin, herhangi ürün veya hizmetlerin müşterilerin ilgisini çekeceğini tayin etmeleri, iletişim ve işletme idaresi geliştirmeleri için stratejileri belirlemeleri süreci olduğunu söyledi.
Nöropazarlamanın ise tüketicilerin beyinlerinin reklam, markalaşma, paketleme, fiyatlandırma ve ürün tasarımı gibi farklı pazarlama uyaranlarına nasıl tepki verdiğini anlamayı amaçlayan bir pazarlama araştırması alanı olduğunu anlatan Avcı, "Bu alan, tüketici davranışı ve tercihleri hakkında fikir edinmek için nörobilim, psikoloji ve pazarlamayı birleştirir." dedi. Programın sonunda yapılan yarışmada dereceye girenlere kitap hediye edildi.