21.12.2016 tarihinde İstanbul’dan Yurtici Kargo’ya verilen gazetemizin matbaasına ait bir parça, kargoya verilişinin üzerinden üç gün geçmiş olmasına rağmen gazetemize ulaştırılamaması bir yana, Yurtici Kargo’ya ait herhangi bir yetkiliye ulaşma imkânı da yok. Yurtici Kargo firması tüm şube telefonlarını telesekretere bağlayıp arayanların ulaşmasını da imkânsız hale getirirmiş durumda. Müşteri hizmetlerinden de ulaşma imkânı olmayınca dört gece matbaa baskı yapamaz durumla karşı karşıya kaldı. Konuyla ilgili muhatap bulamayınca sesimizi buradan duyurmak zorunda kaldık. Buradan yetkililere soruyoruz: Acaba Yurtici Kargo yetkililerine nasıl ulaşacağız?
MÜŞTERİ HİZMETLERİ CEVAP VERMİYOR
Yurtici Kargo’nun 444 99 99 nolu müşteri hizmetleri arandığında teknik bir arızadan ötürü cevap veremediği söylenip kimseyle görüşülemiyor. Kargonun geleceği Çiftlik Şubesi’nin 432 82 59 nolu hattı telesekretere başlanmış durumda. Telesekreter firma gönderileriniz için 1’i, bireysel gönderileriniz için lütfen 2’yi tuşlayınız diyor ama gelecek kargolarla ilgili kimseyle görüşme imkânı tanımadığı gibi operatöre bağlanma veya firma yetkilisiyle görüşme fırsatı da tanımıyor. Böyle bir kargo taşımacılığının dünyanın neresinde görüldüğü de merak konusu.
ZARARI KİM TELAFİ EDECEK?
Gazetemizin baskısını yapacak olan matbaamızın arızalanan eksik parçasının olmaması nedeniyle dışarıdan hizmet satın almak suretiyle yaptırdığımız baskılardan ötürü karşılaştığımız zararı kim karşılayacak? Konuyla ilgili Tüketici Mahkemelerine müracaat edeceğimizi de buradan duyurmak istiyoruz
BAŞKALARI DA MAĞDUR OLMASIN
Yaşadığımız bu durumu haber yapma nedenimiz yaşadığımız mağduriyeti kamuoyu ile paylaşıp başkalarının da aynı mağduriyeti yaşamamaları içindir. Zira üç gün önce İstanbul’dan gönderilen bir kargonun bugüne dek hâlâ daha bizlere ulaşamamış olması gerçekten dünyada eşine benzerine az rastlanacak bir durum olduğundan konuyu kamuoyu ile paylaşıp başkalarının mağdur olmalarının önüne geçmek için kamuoyunu bilgilendirme gereği duyduk. Ahmet Ufuk ERKAN