Basın ve yayındaki REKLAMA verilen ağırlık kapitalist bir düzende normal olarak görülen olaylardandır. Ne derece doğrudur, Batılılar bir malın imalatına ayırdıkları bütçe kadar, REKLAM giderlerine de bir o kadar pay ayırdıkları söylenir. Son bir ay içinde, ülkemiz basın ve yayınlarını dikkat ettiyseniz,Yabancı menşeli bazı ürünlerin bir nevi BEYİN YIKAMA ağırlığında TV. EKRANLARINA ve GAZETE SUTUNLARINDA İSRARLI BİR ŞEKİLDE REKLAMLAR VERİLMESİ. ACABA’LARI AKLIMIZA GETİRMEKTEDİR.
Ülkemiz üzerinde yapılan değişik biçimlerdeki provakasyonların bir türü de bunlar mı. Samsun Fizik ve Rehabilitasyon hastanesindeki bir gözlemimde. Hormonal yönden OBEZİTE şeklini almış, MİGDESİ DELİNME DURUMUNA GELMİŞ OLMASINA RAĞMEN, DENGESİNİ KAYBETMİŞ, FİZİKİ FOKSİYONLARINI KONTROL EDEMEZ DURUMU GELMİŞ, YANINDAKİ REFAKATÇI ANNESİNE RAĞMEN, KAÇAMAK OLARAK YİNE AYNI MEŞRUBATI İÇMEDEN VAZ GEÇİRİLEMEYEN 19 yaşında 110 kg. ağırlığında bir gencimizi gördüm. ALKOL ve SİGARA GİBİ BAĞIMLILIK YAPAN DEĞİŞİK İSİM VE MARKALARDAKİ içeceklerin TAHRİBATLARI ORTADA İKEN, bu KONULARDA BİR ÇOK İDDİALAR MEVCUT KEN BU KONUYA CİDDİ OLARAK EL ATAN BİR KAMU KURUMUNUN olmaması düşündürücüdür.
LAFA GELİNCE “, VERDİGİN HER LİRA FİLİSTİNLİLERE KURŞUN OLARAK DÖNÜYOR” denirken, Bu gün bütün TV Kanallarında REKLAM olarak görülmesi, İddiaların ne derece doğru veya yanlış oldugu gerçeğini önümüze koymaktadır.
Bir Firmanın, ürün reklamlarında öteden beri, GORİL kullanması, DAĞINIKLIK ve KARGAŞA ortamını telkin ve tavsiye etmesi, nasıl ki BİLİNÇALTINA işlenen Bir PROVAKASYON olarak görülmektedir.
İnternet ve Fes bukta paylaşılan bu iddiaların neden CİDDİYE ALINMADIĞI sorusunu sormamıza gerektirmektedir.
İnsan sağlığımız üzerinde oynanan oyunların yanı sıra, İÇECEK ve YİYECEKLERDE bu iddiaların LABRATUVAR ortamında incelenerek, ZARARLI veya YARARLI TESPİTİNİN YAPILARAK GEREKEN TEDBİRİN ALINMASI KAMUNUN GÖREVİ ve ZARURETİDİR.