İŞKUR Halkla İlişkiler ve Görünürlük Uzmanı Nihal Togo, Cumhuriyet Meydanı'na kurulan İŞKUR otobüsünde yaptığı açıklamada, kampanyanın amacının, kurumun yeni yüzünün ve gün geçtikçe genişleyen hizmetlerinin daha fazla kişiye duyurulması olduğunu söyledi.
Kampanya kapsamında Doğu Karadeniz ve İç Anadolu Bölgesi'ndeki 21 ili ikişer gün süreyle ziyaret edeceklerini anlatan Togo, özel tasarlanmış ''İŞKUR Kampanya Otobüsü'' ve İŞKUR tanıtım görevlilerinin, kişilerle yüz yüze görüşmeler yaptığını ifade etti.
Görevlilerin, iş arayanlar ve işverenlere sunulan hizmetlerin ötesinde, kurslar, mesleki eğitim hizmetleri, girişimcilik programları, işbaşı eğitim programları, toplum yararına çalışma programları, iş ve meslek danışmanlığı hizmetleri, işsizlik sigortası, kısa çalışma ödeneği gibi çeşitli hizmetler hakkında bilgilendirme yapacağını açıklayan Togo, şunları kaydetti:
''Ayrıca İŞKUR hizmetlerinden faydalanmak isteyen kişilere de şehir meydanlarında park edecek otobüste İŞKUR görevlileri tarafından online kayıt hizmeti sunulacak. Samsun öncesinde ziyaret edilen 3 ilde toplam 3 bin 600 kişi ile yüz yüze görüşmeler yapılmış olup, 2 aylık kampanya süresince toplam 20 bin kişiye ulaşılması hedeflenmekte.''
Kampanya kapsamında Doğu Karadeniz ve İç Anadolu Bölgesi'ndeki 21 ili ikişer gün süreyle ziyaret edeceklerini anlatan Togo, özel tasarlanmış ''İŞKUR Kampanya Otobüsü'' ve İŞKUR tanıtım görevlilerinin, kişilerle yüz yüze görüşmeler yaptığını ifade etti.
Görevlilerin, iş arayanlar ve işverenlere sunulan hizmetlerin ötesinde, kurslar, mesleki eğitim hizmetleri, girişimcilik programları, işbaşı eğitim programları, toplum yararına çalışma programları, iş ve meslek danışmanlığı hizmetleri, işsizlik sigortası, kısa çalışma ödeneği gibi çeşitli hizmetler hakkında bilgilendirme yapacağını açıklayan Togo, şunları kaydetti:
''Ayrıca İŞKUR hizmetlerinden faydalanmak isteyen kişilere de şehir meydanlarında park edecek otobüste İŞKUR görevlileri tarafından online kayıt hizmeti sunulacak. Samsun öncesinde ziyaret edilen 3 ilde toplam 3 bin 600 kişi ile yüz yüze görüşmeler yapılmış olup, 2 aylık kampanya süresince toplam 20 bin kişiye ulaşılması hedeflenmekte.''