Başvurular 22-30 Ekim tarihleri arasında Bakanlığın http://mebbis.meb.gov.tr veya http://ikgm.meb.gov.tr internet adreslerinden alınacak.
Adaylarda 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48'inci maddesinde belirtilen genel şartlar yanında Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik hükümleri ile Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği'nde belirtilen özel şartlar aranacak.
Adaylar, başvurularını http://mebbis.meb.gov.tr veya http://ikgm.meb.gov.tr adreslerinde yer alan elektronik başvuru formunu doldurarak 22-30 Ekim 2014 tarihleri arasında yapabilecek. Başvuru formunun çıktısını, istenilen belgeler ile birlikte il milli eğitim müdürlüklerine onaylattırılacak.
Başvuruda adaylardan diploma veya öğrenim durumu, pedagojik formasyon ve 2014 yılı EKPSS sonuç belgesi ile engelli sağlık kurulu raporu istenecek. Ayrıca adaylardan, herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışıp çalışmadıklarına yönelik beyanları alınacak.
Geçerli başvuru sahibi olanlar EKPSS puanı üstünlüğüne göre sıralanacak. Alanlara göre belirlenen kontenjanlara yerleştirmeler EKPSS puanı üstünlüğüne göre yapılacak. HÜRRİYET