Müşteri mağduriyetine çözüm üreten firma 10 kat büyüdü

Otomatik kepenk ve panjur sistemlerinde yaşanan sıkıntıları mercek altına alan...

Öz Ekip Metal, mağduriyetleri ortadan kaldırmak ve müşteri memnuniyetini arttırmak için yaptığı çalışmalar sayesinde aranan bir firma haline dönüştü. Genel Müdürü Rüştü Nayır, 1999 yılında alüminyum doğrama ve panjur sistemleri üzerine çalışmaya başlayan genç bir girişimciyken şimdi işletmesini 1200 metrekareye, yanında çalıştırdığı personel sayısını ise 3’ten 25’e çıkardı.

MONTAJDAN SONRA 5 YIL SERVİS HİZMETİ

En büyük sıkıntının satıcı ile uygulayıcı arasında çıktığına dikkat çeken Genel Müdür Nayır, “Satıcı ile uygulayıcı arasında çıkabilen hataları önlemek adına önce Öz Ekip Metal’i kurduk. Müşterilerimize ise hem satış yaptığımızı hem de uyguladığımızı anlattık. Direkt muhatap olarak müşterinin karşısına çıktık. Satıcı ve uygulayıcı arasındaki problemleri kaldırınca haklı bir güven ortamı oluşturduk. Bununla da yetinmeyip ürünlerimize hem uygulayıcı hem de satıcı olarak beş yıl garanti süresi verdik. Bu durum ise güven duygusunu iki kat arttırdı." dedi.

'MESLEĞE ÇIRAKLIKTAN BAŞLADIK'

Mesleği tepeden inme değil, çıraklıktan başladığını ve bu sürecin başarıyı getirdiğini belirten Rüştü Nayır, “Meslek lisesi mezunu değiliz. Manisa’da ilkokul 3. sınıfa giderken babamız bizi bir demirci ustasının yanına çıraklığa verdi. Daha sonraki yıllarda da çeşitli ustaların yanında yetiştikten sonra 2006 yılında İzmir’de kendimize bir işletme açmak nasip oldu. Bu işletmenin içerisinde biz de insanların hata yaptıkları yerlere baktık. Yani kim bu işte, hatayı nerede yapıyor, nerede problemler yaşıyor? Biz en çok şunu gördük, hizmet verdikten sonraki aşama; bir malı alıncaya kadar değil de satın aldıktan sonraki boşluğu farkettik. Bunu farkettikten sonra biz bu işte her yıl yüzde 30-40 daha fazla büyümeye başladık. Bunu da teknolojiye yatırımla devam ettirdik. Makine yatırımları bizi boşta bırakmadı ve piyasada bizi belirli bir yere taşıdı. Dışarıda olduğum zaman gelen insanlar beni bekliyor. Karşılarında kelli felli bir insan görmeyi beklerken beni görünce bir hayli şaşırıyorlar. Sonra da yaptığım çalışmalardan dolayı beni ve ekibimi tebrik ediyorlar.” şeklinde konuştu.

Sektördeki tecrübelerini de değerlendiren Nayır, "En büyük sorun kalifiye eleman, kaliteli montaj ve montaj sonrası servis hizmetidir. Deneyimli, ehliyetli ve yeterli tecrübeye sahip, yetişmiş kadrosuyla, her türlü mal ve hizmet kalitesiyle Öz Ekip Metal, rekabet halinde bulunduğu diğer üretici ve uygulayıcılarla arasındaki kalite farkını her zaman ortaya koymuştur." dedi. CİHAN

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

SİYASET Haberleri