Geçtiğimiz günlerde OMÜ Kurupelit Yerleşkesi'nde bir grup öğrencinin, taşıma ücretlerine yapılan zammı protesto eylemi düzenlemesinin ardından Rektör Prof. Dr. Bernay, Fen-Edebiyat Fakültesi öğrenci kafeteryasında öğrencilerle buluştu.
Öğrencilerin sorunlarını dinleyen Bernay, ÖMÜ öğrencilerinin en iyi şekilde hizmet ve kaliteli eğitim alması için çalıştıklarını belirterek, şunları kaydetti: "Bütün öğrencilerimizin sıkıntılarını biliyoruz. Yönetim olarak da elimizden gelen imkânlar ölçüsünde en iyiyi sunmaya çalışıyoruz. "Hizmet alan, hizmet veren" gibi yorumlar yapılıyor. Şunun iyi bilinmesi lazım. Üniversiteler öğrencinin hizmet aldığı yer değildir. Öğrenciler müşteri değildir. Biz öğrencilerimizi müşteri gibi görmüyoruz. Müşteri-tezgahtar ilişkisi yoktur. Öğrenci üniversitenin ayrılmaz bir parçasıdır."
Bernay, öğrencilerin kendilerinden haklı taleplerinin bulunduğunu ve bu talepleri gidermek için imkânlar ölçüsünde çaba sarfedeceklerini de ifade etti.