SAMGAZ'dan bilgilendirme

SAMGAZ Müşteri Hizmetleri Müdürü Esra Göktepe, Doğal Gaz Piyasası Dağıtım ve Müşteri Hizmetleri Yönetmeliği gereği, "Aylık fatura okumaları her ayın birinci günü başlayarak ayın son günü tamamlanmakta ve faturaların okunduğu günden itibaren 2 (iki) iş gün

7 banka ile gişe tahsilatı, 18 banka ile otomatik ödeme tahsilatı anlaşması bulunduğunu dile getiren Göktepe, "Fatura ödeme merkezleri ile ilgili sıkıntı yaşanmaması amacıyla doğal gaz tahakkuku gerçekleştirilmiş abonelerimizin faturalarını SAMGAZ Abone Merkezi veznelerine ve faturalarının altında belirtilen Akbank, Alternatif Bankası, Bank Asya, Tekstil Bankası, Türkiye Finans Katılım Bankası, Ziraat Bankası, Kuveyt Türk bankalarına gişeden ödeyebilirler. Akbank, Alternatif Bankası, Bank Asya, Finans bank, Fortis bank, Garanti Bankası, HSBC, ING Bankası, İş Bankası, Tekstil Bankası, Türkiye Ekonomi Bankası, Türkiye Finans Katılım Bankası, Vakıfbank, Yapı Kredi Bankası, Ziraat Bankası, Halk Bankası, Kuveyt Türk bankalarının tüm şubelerinden ise otomatik ödeme talimatı verebilirler" ifadelerini kullandı. Anlaşmalı banka şubelerine fatura ödemeleri ile ilgili yoğun taleplerin geldiğini belirten SAMGAZ Müşteri Hizmetleri Müdürü Esra Göktepe, "7 banka ile gişe tahsilatı, 18 banka ile otomatik ödeme talimatı hususunda anlaşma yapmış bulunmaktayız. Ayrıca şirketimiz bünyesinde de fatura tahsilatı yapılmaktadır” dedi. Göktepe, ayrıca faturaların altlarında yer alan bankaların dışında, fatura ödeme merkezleri ile bir anlaşma olmadığını hatırlatarak bu konuda abonelere uyarıda bulundu. Göktepe, "Yaz dönemlerinde evsel tüketimlerde sayaç okuma işlemlerine ara verildiği ancak abonelerin daha sonraki dönemlerde ellerine ulaşmayan veya kaybolan faturalarında, SAMGAZ tarafından sayaç okuma işlemi yapılmadığı yorumlarına neden olduğu ve gönderilen ihbarnameler üzerine bu sorundan dolayı doğal gaz arzı durdurulan abonelerin olduğu tespit edilmiş ve karmaşayı önlemek amacıyla; sayaç okuma işlemine ara vermeden bütün dönemlerde düzenli fatura tahakkuku gerçekleştirilmesine karar verilmiştir. Bu kapsamda 20 m³ üzeri faturalar tahakkuk ettirilmekte ve tüketimi 20 m³'ü geçmeyen abonelerimizin tüketimleri faturalandırılmamaktadır. Tüm dönemlerde fatura tahakkuku gerçekleştirilmekte olup faturası eline ulaşmayan abonelerimiz 444 1 187 nolu Müşteri Hizmetleri hattımızdan, www.samgaz.com.tr adresindeki borç sorgulama ekranından veya Liman Mah. Gezi Cad. No:8 İlkadım, 55100/SAMSUN adresinde bulunan SAMGAZ Abone Merkezi'nden ulaşarak fatura takibi yapabilirler" diye konuştu.

YAŞAM Haberleri