Warner Bros. Discovery’nin dijital yayın platformu Max ile 2024-2025 sezonunda Avrupa kupalarına katılma hedefi için güçlü bir konumda bulunan Samsunspor, HBO Original dizisi The Last of Us’ın ikinci sezonunu tanıtmak için iş birliği yaptı.
Süper Lig’in 30. haftasında birinci sırada olan Galatasaray ile karşı karşıya gelen üçüncü sıradaki Samsunspor, bu özel maçta dizinin tasarımını barındıran ısınma formaları ve sonrasında Max logolu maç formalarıyla maça çıktı. Maçın oynandığı Samsun 19 Mayıs Stadyumu, diziye ve platforma ait afişler, görseller ve logolarla donatıldı; dizinin fragmanı da küresel tanıtım kampanyası kapsamında stadyumda gösterildi.
15 Nisan’daki merakla beklenen Türkiye lansmanı öncesinde, Warner Bros. Discovery’nin dijital platformu Max ile Süper Lig’in önemli ekiplerinden Reeder Samsunspor arasında tanıtım amaçlı bir işbirliği gerçekleştirildi. Bu ortaklık, sadece Türkiye lansmanını değil, aynı zamanda dünya çapında ilgi gören HBO Original dizisi The Last of Us’ın ikinci sezonunu tanıtmayı da kapsıyor. Ortaklık; medya satın alımları ve özel yerleşimler açısından dikkat çekici oldu. Türkiye pazarında ilk kez bir stadyum, reklam amaçlı tamamen kaplandı. Bu özel tanıtımda skor tabelası, saha kenarındaki LED panolar ve stadyumun çatısına asılan dev afişler kullanıldı. Spor etkinlikleri sırasında bu tür afişlerin tanıtım aracı olarak ilk kez kullanılması da kampanyayı öne çıkardı.
Yerleştirmeler arasında, maç öncesi Samsunspor’un ısınma formalarına dizi logosunun eklenmesi, maç süresince geçerli olan tek maçlık göğüs sponsorluğu ve özel olarak hazırlanmış The Last of Us kreatifiyle saha kenarındaki LED ekranların kullanımı yer aldı. Bu kreatif, maç boyunca düzenli aralıklarla yayınlandı; ayrıca maç öncesi fragman gösteriminin ardından, seremoni boyunca da LED ekranlarda yer aldı.