Dağıtım Ağı üzerine odaklanma stratejisi başarı getirdi. TNT'den yapılan açıklamaya göre, şirketin 2006'da 670 milyon Euro olan karlılığı da 2007 yılında 986 milyon Euro olarak gerçekleşti.
2007 yılında "Dağıtım Ağı Odaklanma" stratejisini başarıyla tamamladıkların ve 2008 yılında da büyüme odaklı stratejiler hedeflediklerini belirten TNT CEO'su Peter Bakker, 2007 yılı dördüncü çeyreğine ait bilançoyu değerlendirdi. Bakker, "2007 yılı TNT için iyi bir yıl oldu. Ekspres birimi, Avrupa'daki pazar payını yine arttırdı. Gelişmekte olan pazarlardaki devralma girişimleri, planlarımız doğrultusunda ilerledi ve gelecek için yeni platformlar oluşturdu. Ekspres biriminin vergi öncesi kazancı yine artarak rekor düzeye ulaştı" dedi.