Bu KOBİ’lerin yüzde 18’i için online ortam, şube ve dükkana göre karlı. AIanda elde edilen başarıda dikey e-ticaret olarak ifade edilen tek başına düğün ürünleri, mücevher gibi alanlara odaklanılması rol oynuyor.
Ideasoft Genel Müdürü Seyhun Özkara, Türkiye’de son senelerde büyüyen e-ticaret sektörünün KOBİ’ler için önemli imkanlar sunduğuna işaret ederek, “2015 başlarında yaptığımız KOBİ e-ticaret araştırmasında e-ticaret yapan KOBİ’lerin 2014’e göre yüzde 30 büyüdüğünün ortaya çıkması da bunu net biçimde teyit ediyor. KOBİ’ler için gelecek e-ticarette diyoruz ve 10 senelik deneyimimizle akıllı e-ticaret yazılımları üretiyoruz. Bu sayede 2-5 bin lira fiyatlarla şirketler, kolaylıkla e-ticaret platformu elde ediyor. Bu makul bütçeler, on binlerce lirayı bulan şube, dükkan yatırımları yanında çok daha ufak bir maliyet.” diyor. CİHAN