Realta Danışmanlık tarafından yürütülen "Türkiye'nin En Gözde Şirketleri" araştırması, gençlerin yenilikçi çalışma modellerine bakışını ortaya koydu. Şirket açıklamasına göre, farklılaşan yaşam algısı ve özellikle de salgın sonrası oluşan yeni dengeler, her alanda olduğu gibi çalışma yaşamında da köklü dönüşümlere yol açtı. İş dünyasının çalışan odaklı bu yeni dinamikleri, şirketleri yenilikçi İK süreçleri üretmeye zorlarken bu dönemde uzaktan çalışma, esnek çalışma ya da hibrit sistem olarak yeni mesai modelleri geliştirildi. 76 bin 322 üniversite öğrencisi ve 24 bin 514 yeni mezun çalışanın katılımıyla Realta Danışmanlık tarafından yürütülen Türkiye'nin En Gözde Şirketleri araştırması, gençlerin yenilikçi çalışma modellerine bakışını rakamlarla ortaya koydu. Çevrim içi olarak yürütülen araştırmada duyurular, öğrenci kulüpleri, üniversite yönetimleri ve e-posta aracılığıyla yapıldı. Şirketlerin işveren markası algısını ölçen araştırmada, gençlere çeşitli başlıklar altında 70 soru soruldu ve katılımcıların verdikleri yanıtlar program algoritmasında puanlanıp sonuçlar ortaya çıkarıldı.