SEKTÖREL BİLGİ
TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. ve Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı işbirliğinde OMÜ Ziraat Fakültesi'nin de katkılarıyla dört gün boyunca birçok farklı konularda seminer ve etkinliklerin düzenlendiği Tarım Fuarı'nda katılımcılara sektörel bilgi verildiği söylendi.
ZİYARETÇİ SAYISI DÜŞÜK
20 Eylül pazar günü sona eren Tarım Fuarı'na yurt içi ve yurt dışından resmi kayıtlara göre 32.904 kişi tarafından ziyaret edildi. Tarım Fuarı'nda 140 marka yer alırken fuara katılan iş adamları gıda, tarım, et ve süt ürünleri sektöründe yatırım imkânlarını araştırdı.
HEDEFE ULAŞILAMADI
Fuarın açıldığı ilk günün ertesinde TÜYAP'ın düzenlediği fuara ilginin çok az olduğu nedeninin ise TÜYAP Fuarcılık yöneticilerinin tanıtıma yeterince önem vermedikleri dolayısıyla Tarım Fuarı'na ilginin düşük olduğunu ziyaretçi hedef sayısı olan 50 bin'e ulaşılmasının zor olduğunu manşetten vererek ilgilileri uyarmıştık. Onur Emirza
İŞ GÖRÜŞMELERİ
Tüyap yurtdışı ofislerinin çalışmaları sonucu Azerbaycan, Irak, Gürcistan, KKTC, Ürdün’den alım heyetleri organize edildi. Yurtdışından gelen iş adamları gıda, tarım, et ve süt ürünleri sektörlerinde Samsun’da yatırım yapmak istediklerini belirtti. İş adamlarını temsilen seçilen bir grup TSOYönetim Kurulu Başkanı Salih Zeki Murzioğlu’nu ziyaret etti.