UYANIKLIĞIN DA BÖYLESİ!

Samsun'da hizmet veren bir aksesuar mağazası müşterilerine resmen sinir krizi geçirttiriyor. Ayıplı saatığı ürünlerini geri almayan mağaza müşterilerine yaptığı saygısızlıkla da tepki çekiyor.

AYIPLI MAL SATMALARI YETMEZMİŞ GİBİ BİR DE SAYGISIZLIK

Aksesuar eşyaları satan bir alışveriş merkezinden 44 TL değerinde hediyelik küllük alan Eyüp Tüzen isimli şahıs küllüğün kırık olduğunu ve kırık yerinden yapıştırılarak kendisine satıldığını iddia etti. Kırık olduğunu farkedip mağazaya geri götüren Tüzen mağaza yetkililerinin kendisine verdiği yanıtla şok oldu. Aldığı eşyanın satın alırken kontrolünün yapıldığını ve sağlam olduğunu söyledikleri için kontrolünü yapmadan çıktığını belirten Tüzen,''Hem kırık, ayıplı malı müşteriye satıyorlar hem de değiştirilmesini talep ettiğimizde geri almadıkları gibi bir de müşteri hatası diyerek vatandaşla dalga geçiyorlar. Ürünü almadan önce reyon görevlisi bana üründe herhangi bir sorun olduğunda kasadan almış olduğunuz fiş ile iade edebliceğimi söylüyor. Ama iade etmeye gidince iş değişiyor. Vatandaşı kandırmaktan başka bir şey yapmıyorlar.''dedi.

İLGİNÇ İDDİALAR


Samsun'da faaliyet gösteren bir aksesuar mağazası müşterilerine satığı ayıplı ürünleri geri almayarak çeşitli skandalları da beraberinde getirdi. Hediyelik eşya almak için sıraya giren vatandaşlar gördükleri manzara karşısında şaşkınlıklarını gizleyemedi. Mağaza içinde kırılmış ve rengi soyulan eşyalar bu kadarına da pes dedirtti.Eyüp Tüzen adlı vatandaş da pes diyenlerden biri. Aksesuar eşyası satan bir alışveriş merkezinden 44 TL değerinde hediyelik küllük alan Eyüp Tüzen isimli şahıs küllüğün kırık olduğunu ve kırık yerinden yapıştırılarak kendisine satıldığını iddia etti.


Kırık malın satılması yetmemiş gibi iade etmeye gittiğinde ise yaşadıkları ile şok olan Tüzen şunları söyledi: '' Mağazaya alışveriş için gittiğimde hiç bir problem olmayacağını, konuyu müşteri temsilcilerinin bizzat takip edeceğini söylemişlerdi. Ancak böyle olmadı. Sezon ürünlerimiz yeni geldi size onlardan gösteriyim diyerek beni başka bir reyona çektiler. Reyonda gördüğüm küllüğü almak istedim. Reyon görevlisi bana ürünümüzde herhangi bir durum olduğunda kasadan almış olduğunuz fiş ile iade edebilirsiniz. dedi. Bende görevliye güvenerek satın alırken kontrolünü yapmadım. Ancak eve geldiğimde ise şok oldum. Küllük kırıktı ve deforme olmuştu. Bu durum beni şok etti ve hemen değiştirmek için mağazanın yolunu tuttum.



Küllüğü değiştirmek için mağazaya giden Tüzen asıl şok ise orada yaşıyor. Tüzen,''Küllük kırık ve değiştirmek istiyorum dedim. Bana malı satan kişi benle ilgilenmediği gibi küllüğü benim kırdığımı söylediler. Bu sözle adeta şok oldum.''dedi. Çoğu vatandaş ta firmadan aldıkları eşyalar nedeniyle sıkıntı yaşadıklarını dile getirdiler.



Bekir DURAN

Yorum Yap
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (8)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

GENEL Haberleri