Şirketler Neden Okr Metodunu Uyguluyor?

Şirketler Neden Okr Metodunu Uyguluyor?
OKR Metodu ülkemizde yeni uygulanmaya başlayan bir yöntemdir. Türkçe açılımı amaçlar ve anahtar sonuçlar olan okr çalışan sayısı fazla olan şirketlerde her bir çalışanın nasıl en verimli şekilde çalışması gerektiğini planlayan bir yöntemdir.

OKR Metodu ülkemizde yeni uygulanmaya başlayan bir yöntemdir. Türkçe açılımı amaçlar ve anahtar sonuçlar olan çalışan sayısı fazla olan şirketlerde her bir çalışanın nasıl en verimli şekilde çalışması gerektiğini planlayan bir yöntemdir. Bu yöntemde şirketin ana amaçları ve hedefleri belirlendikten sonra her bir çalışan için bu hedef ve amaçlar hakkında farkındalık oluşturulması ve yine her Bir çalışanın şirketin ana hedeflerine ulaşabilmesi için kendi hedeflerine O da hakkında bilmesini sağlamaktadır.  Özellikle Google şirketinin bu sistemi uygulamaya başlaması ile birlikte tüm dünya üzerinde hızla yayılmaya başlamış ne birçok büyük şirket OKR metodunu uygulayarak çok önemli avantajlar elde etmiştir.

Sizlerde şirketimizde uygulamasını yapmak istiyorsanız bu konuda detaylı olarak bilgi sahibi olmak istiyorsanız Twiser Sitesine giriş yapabilirsiniz.  Bir teknoloji firması olan Twiser bünye bünyesinde OKR eğitimleri ve OKR koçluğu desteği alabilirsiniz.

OKR faydaları 

Büyük şirketler tarafından kullanılan bu yöntemin şirketle ve sağlamış olduğu çok önemli faydalar bulunmaktadır. Faydalardan en önemlileri şöyledir;

  • Çeviklik,
  • Şeffaflık,
  • Şirket içi iletişimin gelişmesi,
  • Gelişmiş müşteri memnuniyeti,
  • İş değerine odaklanmadır.

sayesinde çok sayıda çalışanı bulunan bir şirkette her bir çalışan kendi yapmış olduğu işin asıl resme olan katkısını çok iyi bir şekilde analiz edebilmekte ve asıl resme bir katkı sağlayabilmek için kendi hedeflerine ulaşmaya çalışmaktadır.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.