Sponsor bulmak artık daha önemli
Koronavirüs pandemi sürecinde tüm tanıtım ve alışveriş mecraları dijital ortama taşınmış durumda. Bu anlamda artık basılı ve görsel reklamlar etkinliğini yavaş yavaş yitiriyor. Kitap, defter, kıyafet, gıda, elektronik aletler hatta telefon ve bilgisayarlar bile internet üzerinden satılıyor. Bu satış neticesinde sosyal medya mecraları başta olmak üzere internete hakim olan firmalar oldukça fazla kar elde ediyor. Bu kar da ülke ekonomisine büyük kazanç olarak geri dönüyor. Gerek sponsor olmak isteyenler gerekse sponsor arayanların bir araya geldiği sponsor bul, bu dijital çağda reklam ve tanıtımlarının etkinliğini sağlamak için büyük bir hizmet sunuyor.
Dijital çağda sponsorluk
Sponsor olmak, bir ürünün veya hizmetin tanıtılmasını sağlamak amacıyla maddi anlamda sunumlarda bulunmak anlamına geliyor. Özellikle sosyal medyada influencer dediğimiz bireyler sponsorları sayesinde son derece fazla gelirler elde edebiliyorlar. Bu gelirlerle de ülke ekonomisine ciddi katkılar ve yatırımlar sunuluyor. İnfluencer kavramı özellikle sosyal ağların fazla olması ile birlikte hayatımıza giren bir meslek ve kavram olarak karşımıza çıkıyor. Bu kavram sosyal medyada takipçi sayısı yüksek olan bireylerin bu takipçilerine alanları ile ilgili ürünlerin reklamını yapması ile başlıyor. Bu reklam için belirli bir ücret talep ediliyor. Bu sayede örneğin ev eşyası satan bir firma, yine ev dekorasyon ve düzenleme noktasında paylaşımlar yapan bir sosyal medya hesabı ile bağlantı kuruyor. Böylelikle hedef kitlenin doğru belirlenmesi sağlanmış oluyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.