Çağrıların yüzde 96’sı çözüme kavuşturuldu
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, vatandaşlara etkin ve hızlı bir şekilde hizmet vermeye yönelik çalışmalara imza atmaya devam ettiklerini ifade etti. Canik Belediyesi Çağrı Merkezi ile vatandaşlara 7 gün 24 saat hizmet vermeyi sürdürdüklerini kaydeden Başkan İbrahim Sandıkçı, 2024 yılında Canik Belediyesi Çözüm Merkezi'ne gelen çağrıların yüzde 96'sını çözüme kavuşturduklarını belirtti.
Çözüm odaklı belediyecilik anlayışıyla çalışmaya devam ettiklerini kaydeden Başkan İbrahim Sandıkçı, çağrı merkezine iletilen taleplerin çözümüne yönelik süreçleri ve sonuçlandırma işlemlerine dair anbean vatandaşları bilgilendirdiklerini ifade ederek, "Hemşehrilerimize hızlı ve etkin bir şekilde hizmet sunmak için 7/24 çalışmaya devam ediyoruz" dedi.
Canik Belediyesi Çözüm Merkezi'ne 2024 yılında gelen 21 bin 653 çağrının, 20 bin 786'sını çözüme kavuşturduklarını ifade eden Başkan İbrahim Sandıkçı, "Çözüm odaklı belediyecilik anlayışıyla hemşehrilerimize hizmet etmeyi sürdürüyoruz. Hemşehrilerimiz, Canik Belediyesi Çözüm Merkezimizle belediyemize 7 gün 24 saat ulaşabiliyor. Vatandaşlarımızın taleplerini ve önerilerini dikkatle dinliyor, gelen talepleri anında ilgili birimlerimize iletiyoruz. Birimlerimizce yürütülen çalışmaların her aşama ve sonuç bilgisini vatandaşlarımıza iletiyoruz. 2024 yılında Canik Belediyesi Çözüm Merkezimize gelen çağrıların yüzde 96'sını çözüme kavuşturduk. Diğer çağrıların çözümüne yönelik çalışmaları, ekiplerimizle birlikte yoğun bir şekilde sürdürüyoruz. Her zaman olduğu gibi, hemşehrilerimize hızlı ve etkin bir şeklinde hizmet sunmak için büyük bir gayretle çalışmaya devam edeceğiz" diye konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.