Call Center, hizmete giriyor
Metro Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Sıraç Taytuğlu, 'Call Center'da istihdam edilecek personel için başvuruların alındığını ve Mart ayı içerisinde eğitimin tamamlanmasıyla aynı ay içerisinde hizmet vermeye başlayacaklarını söyledi.
Taytuğlu, Samsun Yusuf Ziya Yılmaz Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde hizmete girecek olan Çağrı Merkezi için yapılan eleman değerlendirmesi sonrasında yaptığı açıklamada şunları söyledi; "İş başvurusunda bulunan gençlerle yaptığımız görüşmeler sırasında çok önemli bir gerçekle karşılaştık bu da iyi yetişmiş, iyi eğitimli insan gücünün Samsun daki potansiyelidir.Bu gençlere baktığımızda yatırımı Samsun'a yapmakla ne kadar önemli ve doğru bir karar verdiğimizi anlamış olduk"
250 KİŞİYE İSTİHDAM SAĞLAYACAK
Taytuğlu Mart ayı sonun da fiilen hizmete başlayacak olan çağrı merkezinin ilk etap da Metro Turizme ardından da ulusal ve uluslararası şirketlere hizmet vereceğini ifade etti Çağrı Merkezi'nde ilk etabda 35 nihai olarakda 250 kişiye iş imkanı sağlanacak. Call Center Projesi'nin, Samsun'a katkı sağlamak için düşünülen onlarca projeden sadece biri olduğunu vurgulayan Taytuğlu, ''Türkçe adıyla 'çağrı merkezi', rezervasyondan bilet satışına kadar, pek çok işin bir arada yapıldığı ve telefonla iletişimin kurulduğu bir merkez olacağını belirtti. Taytuğlu, Call Center'ın Hindistan'da başlayıp, dünyada hızla gelişen ve büyüyen bir sektör olduğuna dikkati çekerek'Call Center, Türkiye ve Avrupa başta olmak üzere dünyanın çeşitli yerlerinde büyümüş ve aynı zamanda Türkiye'de ticari faaliyet gösteren pek çok firmaya da hizmet verecek alt yapıyla ortaya çıkacağını sözlerine ekledi.