Havza'da talepleri yerinde aldı

Havza'da talepleri yerinde aldı
Vatandaşların sorunlarına çözüm bulma amacıyla kurulan Samsun Büyükşehir Belediyesi (SBB) Alo 153 Kent Yönetim Merkezi, Havza'da vatandaşların sorun ve taleplerini aldı.

SBB ALO 153 Çözüm Merkezinin vatandaşların istek, talep ve şikayetlerini 7/24 kesintisiz karşılamak ve ilgili birimlere ileterek çözüme kavuşmasını sağlamak için yürüttüğü çalışmalar kapsamında Kevser Camisi önünde oluşturulan mobil çözüm merkezi ile Havzalıların istek, talep ve şikayetleri dinlendi.

aa-20250428-37778199-37778190-sbb-alo-153-cozum-merkezi-havzada-talepleri-yerinde-aldi.jpg

Yapılan çalışmada çözüm merkezine iletilen istek ve şikayetler ilgili birimlere aktarılarak çözüme kavuşturulması sağlandı.Öte yandan daha önceden ALO 153 Çözüm Merkezine talepte bulunan bazı vatandaşlara talepleri ile ilgili olarak yapılan çalışmalar hakkında ayrıntılı bilgi aktarıldı.

aa-20250428-37778199-37778194-sbb-alo-153-cozum-merkezi-havzada-talepleri-yerinde-aldi.jpg

Samsun Büyükşehir Belediyesi ve ALO 153 Çözüm Merkezinin çalışmaları hakkında da vatandaşlara bilgi verildi.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.