Neslim Güngen Kahve Sektörüne İddialı Girdi
Güzellik sektöründe geçen 24 yılın ardından 129 şube sayısına ulaşarak sektörün öncü isimlerinden biri haline gelen Neslim Güngen, faaliyet alanlarına kahve zinciri franchise sistemini de ekleyerek bir yeniliğe daha imza attı…
CoffecoNes ile yeni bir döneme hazırlanıyor
Neslim Güngen’in yeni girişimi olan CoffecoNes, dünya genelinde 2000 şube hedefiyle franchise operasyonlarına hazırlanıyor. Marka, önce Türkiye’de daha sonra dünya genelinde büyümek istiyor.
“Sabit fiyat, taze kahve” sloganı ile Starbucks’ın yerli pazardaki rakibi olan CoffecoNes, 4 şubesi ile adım attığı kahve rekabetinde yeni iş ortaklarını arıyor. Markaya ait şuanda dört farklı lokasyon bulunuyor ve Neslim Güngen’in markayı duyurmasının ardından yoğun bir bayilik talebi görülmeye başlandı.
129 şubeli güzellik merkezinden kahve sektörüne
Neslim Güngen, “Altı yıldır franchise operasyonlarını sürdürüyor ve güzellik sektöründe 129 şube sayısı ile bu başarıyı kanıtladığımızı düşünüyorum. Neslim Güngen markası, kanıtlanmış bir konsepte sahip. Aynı franchise başarısını, bu kez hedefi daha da büyüterek, dünya genelinde 2000 şube sayısına ulaştırmayı ve Starbucks gibi dünya devlerine rakip olarak pazardaki yerimizi almayı umuyoruz” dedi.
Güngen, şimdiden 100’den fazla talep aldıklarını ve bazıları ile durum tespiti aşamasında olduklarını, önümüzdeki günlerde resmileşen franchise anlaşmalarını duyuracaklarını söyledi. Anahtar teslim kahve dükkanı konseptiyle geliştirdikleri CoffecoNes kahve zinciri franchise fırsatı için m2’ye göre değişen fiyatlar ile yatırım maliyeti 5-6 milyon civarında. Bu da, potansiyel olarak yüksek kazanç elde etmek isteyen yatırımcılar için iyi bir fırsat anlamına geliyor.
Sabit fiyat, Z kuşağının ilgisini çekiyor
Neslim Güngen, “Kahvede, işin mutfağını şansa bırakmadık. Amacımız her zaman, iş ortaklarımızın maksimum kazanç elde etmelerini sağlamak. Bu nedenle, kahvenin en iyisini, en lezzetlisini sabit fiyatlar ile satışa sunuyoruz” ifadesini kullandı.
Özellikle Z kuşağına hitap eden “Sabit fiyat, taze lezzet sloganı” ile kısa bir süre içinde hem yerli hem de uluslararası pazarda büyüme hedefleri olduğunu belirten Güngen, CoffecoNes’in dünya genelinde duyulmaması için hiçbir neden olmadığını belirtiyor.
“Neslim Güngen, güven demek. Sahip olduğum 129 şube sayısı ve başarılı bir şekilde yürüttüğümüz franchise ve operasyon süreçleri, kahve sektörüne girmek isteyen yatırımcılara çok iyi bir referans oluyor” diye ekledi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.