Vestel, tez konusu oldu
Yayınlanma:
Güncelleme:
Vestel'in perakendecilik sektöründeki rolü ve gücü, yüksek öğrenim alanında ABD'nin önde gelen üniversitelerinden Georgetown'da tez konusu olarak işlendi.
Georgetown Üniversitesi İşletme Okulu'nun Uluslararası Yönetici MBA Programı'nda eğitim alan öğrenciler, "Vestel'in Yeni Pazar Oyuncularıyla Rekabet Stratejileri" konulu tez çalışmasında, dayanıklı tüketim malları sektörüne son dönemde giren teknoloji marketleri karşısında Vestel'in bayi, mağaza, zincir üçgenindeki yeri ve konumuna ilişkin dünya örnekleriyle karşılaştırmalı analiz çalışması yaptılar. Vestel'in pazardaki trendleri yıllar öncesinden öngörerek uyguladığı çoklu marka stratejisi, ulusal pazarlama ağı, özgün kanal yapılanması ve mağaza metrekarelerinde hem teknomarketlere hem rakip markaların satış noktalarına göre üstünlüğünün öne çıkarıldığı tez, üniversite kurulundan yüksek puan aldı.